מרן הגראי"ל בירחי כלה: "כל מעט תורה שלומדים הרי זה מציל את העולם"

    אבי יעקב | צילום: שוקי לרר No Comments on מרן הגראי"ל בירחי כלה: "כל מעט תורה שלומדים הרי זה מציל את העולם"
    21:40
    11.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on בישראל מעריכים: בבית הלבן מנסים 'לרדת מהעץ'

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטינמן שליט"א נשא הערב את המשא המרכזי בפתיחת "ירחי כלה בירושלים" ה-14 של אגודת ישראל באמריקה, אשר נערך בראשות מרנן גדולי ישראל שליט"א ובהשתתפות ראשי ומאות מחברי אגודת ישראל באמריקה, ובהם מאות אנשי עסקים ובעלי מקצועות שונים שעזבו את בתיהם ועסקיהם למשך שבוע שלם ובאו לירושלים עיר הקודש ללמוד תורה ולשמוע שיעורים ודברי התעוררות מגדולי ישראל וראשי הישיבות.

    את פניהם של מאות המשתתפים קידמו ראשי אגודת ישראל באמריקה, ר' חיים דוד צוויבל סגן נשיא בפועל של אגו"י באמריקה, ר' שלמה גורצלין סגן נשיא לעניני כספים ומינהל, ר' גדליה וינברגר יו"ר ועד הנאמנים ויו"ר הועדה לפרויקטים תורניים, ר' שלמה גוטסמן יו"ר משותף של הועדה לפרויקטים תורניים, ר' אברהם ניסן פרל, מנהל הועדה לפרויקטים תורניים, ור' אליהו שמחה במברגר מנהל ועד מפיצי דף היומי.

    קול לימוד התורה הנפלא נשמע על-ידי מאות המשתתפים אתמול בבוקר מיד לאחר תפילת שחרית באולם הגדול של מלון "רמדה ירושלים. בשעות אחה"צ שמעו המשתתפים שיעור מרתק במשך שעה ארוכה מפי הגאון רבי אשר ווייס שליט"א, גאב"ד "דרכי תורה". שיעור מיוחד בסוגיה דכלה השמיע כ"ק האדמו"ר מנובומינסק שליט"א, ראש אגודת ישראל באמריקה, כאשר עם בואו לארץ נועד במעונו של ראש הישיבה הגראי"ל שטינמן שליט"א, לשיחה ממושכת. כן נשאו דברים הגאון רבי משה הלל הירש שליט"א ראש ישיבת סלבודקא וחבר מועצת גדולי התורה של "דגל התורה" והגאון רבי יעקב אדלשטיין שליט"א מרא דאתרא דרמת השרון.

    כאמור, את המשא המרכזי נשא ראש הישיבה הגראי"ל שטינמן שליט"א. בדבריו הביע דברי שבח על כל אותם יהודים מכל העולם שבאים ומשתדלים לעסוק בתורה, ואפילו אנשים שבכל יום טרודים בפרנסה. "צריך לדעת כי כל מעט תורה שלומדים הרי זה מציל את העולם, אחרת הבריאה תגיע למצב של חורבן. הקב"ה יעזור שכל האנשים שבאו לכאן יזכו הם וכל משפחתם לתקן את העולם, וכל כמה יוסיפו יותר תורה ויותר יראה, העולם לא יוכל להיחרב, ומה שבאים לכאן ללמוד תורה הרי זה הדבר המעולה ביותר, ויה"ר שיזכו כל המשתתפים לכל הדברים הטובים וכל כלל ישראל יזכו למלאה הארץ דעה את ה' כמים לים מכסים וכל הבריאה כולה תבוא אל תיקונה"..

    נובומינסק שטיינמן לרר נובומינסק שטיינמן לרר נובומינסק שטיינמן לרר resized_KKW_4660 נוהומינסק שטיינמן ירחי כלה לרר נובומינסק שטיינמן לרר ירחי כלה לרר נובומינסק שטיינמן לרר



    0 תגובות